.:: Dengar Radio Online Sabahan Utara.FM [MBJB] ::.

.:: Ruangan Chatroll Radio Online Sabahan Utara.FM [MBJB] ::.

Ruangan Sembang (Chatango) R.O.S Utara.FM II


.:: Ruangan Rasmi Permintaan Lagu R.O.S Utara.FM ::.

Ruangan Permintaan Lagu

f0lL0weR$

Drop Your Comment/Blog Address Below :)


ShoutMix chat widget

Tuesday, June 28, 2011

Bilakah Akan Berakhir....

ntah...

sukar untuk dicoretkan...
sukar untuk dibukukan...
sukar untuk diungkapkan...

memandang tepat...
bolosi potret indah..
berdiri ia,bersandar bahu meja...

ku tatap....
sememangnya aku belum cukup ego dan kuat untuk menahan...
mengalirlah awan yg banjir...
ke teluk sepi tujunya... :'((
hmmmmm...(speechless)..

kenapa...
mengapa...
bagaimana...
ini semua harus didramakan...
letih...itu sahaja yang mampu di'brain'kan oleh kepisukan diri ini....

sama....
hari-hari ku jamah...
ku menang...
drama kehidupan yang tidak sepatutnya untuk diriku...
apa??...menyesal??...suka??...
.......................................

mohonnnnn...
aku mohon....
hentikanlah semua ini....
kerana aku sudah tidak sanggup...
berbekalkan awan berat..
awan bunting...
yang setiap hari akan men'deliver'kan airmata....

suratannya ini...
........... aku tidak kebal.....
:'((....cukup...cukup...cukup...
janganlah kau corakkan lagi...
janganlah kau polakan lagi...

iya...
memang aku cuba untuk bertahan sebelumnya...
walaupun kau yang ku 'love'...duluu....
.............. (tidak dapat ku teruskan lagi)...

:'(( :'(( :'((...
andai ada yang faham....
mungkin sebelumnya aku diam...
TAPI...

Ingatlah tidak ada arang batu..
yang menjadi intan..
tanpa melalui tekanan demi tekanan..
Hidup yang melalui kesukaran dan dugaan..
adalah untuk menjadikan kita..
lebih kuat dan lebih memahami orang lain..
Cuma hati yang pernah dilapah..
yang boleh merasa besarnya..
erti kasih dan sayang sesama manusia...

No comments: